چطوری میشه

نحوه بهبود عملکرد صفحه فرود برای وردپرس

نحوه بهبود عملکرد صفحه فرود برای وردپرس

ساخت صفحه فرود برای وب سایت وردپرس هرگز آسان تر نبوده است. تنوع ابزارها، ویجت‌ها و افزونه‌های موجود به شما امکان می‌دهد یک صفحه فرود منحصربه‌فرد ایجاد کنید که به جلب توجه مشتریان بالقوه کمک می‌کند.

اما، برای ایجاد صفحه فرود با وردپرس که عملکرد خوبی داشته باشد، به چیزی بیش از یک صفحه بصری نیاز دارید. ارائه جذاب همچنین باید به همه راه‌های دیگری که می‌توانید تجربه کاربر را بهبود ببخشید، توجه کنید و همه عواملی را که آنها را برای تبدیل انگیزه می‌کند در نظر داشته باشید.

برای کمک به شما برای اطمینان از اینکه عملکرد صفحه فرود شما در بالاترین سطح است، قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه مهم ترین جنبه های یک صفحه فرود را بهینه کنید. همچنین، با پنج استراتژی ضروری روبرو خواهید شد که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت وردپرس خود را سریعتر تبدیل کنید.

استراتژی 1: ردیابی معیارهای صفحه فرود

Track Landing Page Metrics

برای اینکه بتوانید متوجه شوید که چگونه می توانید صفحه فرود خود را بهبود ببخشید، باید از عملکرد واقعی آن آگاه باشید. بنابراین، بدانید صفحه فرود شما چه کمبودهایی دارد و به چه نوع تغییراتی نیاز دارد. اما برای آن، باید معیارهای اساسی آن را به طور مداوم پیگیری کنید. اینها عبارتند از:

  • منبع ترافیک – که نشان می‌دهد مردم چگونه سایت شما را پیدا می‌کنند (مستقیم، ارجاع، جستجو، یا کمپین‌های پولی)؛
  • نرخ پرش – که به شما کمک می کند درصد بازدیدکنندگانی را که پس از مشاهده یک صفحه وب سایت شما را ترک می کنند، مشاهده کنید؛
  • بازدید از صفحه – که به تعداد بازدیدهایی از صفحه که بازدیدکننده هنگام بازدید از وب سایت شما انجام می دهد اشاره دارد؛
  • مدت جلسه – به شما نشان می دهد که بازدیدکنندگان در یک بازدید چقدر زمان را در وب سایت شما صرف می کنند؛
  • نرخ تبدیل – درصد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را نشان می‌دهد که عملکردی را که می‌خواهید انجام دهند (خرید یک محصول، مشترک شدن در خبرنامه شما و غیره) انجام می‌دهند.

افزونه مناسب برای ردیابی معیارهای صفحه فرود: Google Analytics

Google Analytics Dashboard

Google Analytics که یکی از جذاب ترین (و در عین حال رایگان) ابزارها برای ردیابی عملکرد وب سایت است، گزینه های مفیدی را ارائه می دهد. در حالی که مجبور نیستید از همه آنها استفاده کنید، برخی از ویژگی های ضروری وجود دارد که اگر می خواهید تجربه کاربری و همچنین عملکرد صفحه فرود در وب سایت وردپرس خود را بهبود بخشید، باید به آنها توجه کنید. اینها عبارتند از:

  • نظارت ترافیک، گزارش های ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. این گزارش‌ها تعداد افرادی را که از وب‌سایت شما در فواصل زمانی مختلف بازدید می‌کنند نشان می‌دهد و روند پویایی بازدیدهای آنها را دنبال می‌کند. علاوه بر این، اگر بازدیدکنندگان شما از وب‌سایت‌های دیگر آمده‌اند، به لطف امکان ردیابی ترافیک ارجاع، می‌توانید به سرعت بررسی کنید که از کجا آمده‌اند.
  • ردیابی تبدیل، که به شما کمک می‌کند جنبه‌های مختلف تبدیل‌ها، از جمله زمان، منبع، و بسیاری از داده‌های ارزشمند دیگر را نظارت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید تا بتوانید از این طریق بر تبدیل ها را نظارت کنید، این است که نقاط تبدیل شناسایی شده را برای ردیابی در GA تنظیم کنید.
  • گزارش‌های کلمه کلیدی به شما کمک می‌کند کلمات دقیقی را که بازدیدکنندگان در مرورگرهای خود تایپ کرده‌اند را برای یافتن وب‌سایت خود ردیابی کنید. بعلاوه، به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئوی مناسب برای بهبود دید صفحه فرود خود ایجاد کنید.
  • داشبورد شخصی‌شده، به شما کمک می‌کند اطلاعاتی را که ابتدا در داشبورد GA خود می‌بینید (به عنوان مثال، پارامترهای عملکرد صفحه فرود) انتخاب کنید، و می‌تواند در قالب‌های مختلف صادر شود و فرآیند اشتراک‌گذاری را تسهیل می‌کند.

افزونه Google Analytics چگونه می تواند برای عملکرد صفحه فرود مفید باشد؟

Google Analytics گزارش‌های دقیق صفحات فرود را به شما ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به سؤالات بسیار مهم مربوط به عملکرد صفحه فرود (و کل وب‌سایت) خود پاسخ دهید، مانند:

  • آیا صفحه فرود شما پربازدیدترین صفحه در وب سایت شما است و اگر نه، بازدیدکنندگان در کجا قرار می گیرند؟
  • چه نوع محتوایی در وب‌سایت شما باعث ایجاد ترافیک می‌شود و آیا باعث ایجاد تبدیل نیز می‌شود؟

با چنین اطلاعاتی که در اختیار دارید، می توانید تأثیر عملکرد صفحه فرود خود را به طور مثبت تغییر دهید. علاوه بر این، می‌توانید روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که برای کسب‌وکار شما نتایج به ارمغان می‌آورد، صفحات، فراخوان‌ها برای اقدام و فرم‌های محتوایی که وقت شما را تلف می‌کنند را رها کنید. مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ برای شروع ردیابی عملکرد صفحه فرود خود، راهنمای سریع Google Analytics آسان ما را دنبال کنید.

استراتژی 2: ساخت صفحات فرود مناسب برای موبایل

Build Mobile-Friendly Landing Pages

آیا می‌دانستید که 79٪ از بازدیدکنندگان وب سایت اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نباشد، آن را ترک می کنند؟ اساساً جایی برای زیر سوال بردن اهمیت پاسخگویی صفحه فرود شما وجود ندارد. و خوشبختانه، وردپرس دارای تعداد زیادی افزونه است که وب سایت شما را با انواع دستگاه های تلفن همراه سازگار می کند.

توجه: بدون یک صفحه فرود دسک‌تاپ به‌طور معنی‌داری، به احتمال زیاد نمی‌توانید یک نسخه سازگار با موبایل با عملکرد خوب از آن ایجاد کنید. برای انتظار عملکرد عالی از نسخه موبایل وب سایت خود، ابتدا باید با نحوه ساخت صفحات فرود آشنا شوید. برای دسکتاپ.

بنابراین، هنگامی که یک نسخه دسک‌تاپ جذاب و کاربردی از صفحه فرود خود دریافت کردید، می‌توانید از افزونه‌های مختلف وردپرس برای پاسخ‌گو کردن آن نیز استفاده کنید.

افزونه های مناسب برای ساخت صفحات فرود سازگار با موبایل: Beaver Builder

The Beaver Builder plugin

آنچه Beaver Builder را به گزینه ای بسیار مناسب برای ساختن صفحه فرود سازگار با موبایل با عملکرد خوب تبدیل می کند مجموعه ویژگی هایی است که ارائه می دهد. برخی از آنها عبارتند از:

  • رابط کشیدن و رها کردن بصری با ویرایش زنده جلویی که کنترل کاملی بر طرح‌بندی صفحه ارائه می‌دهد
  • ویرایش راحت تم با استفاده از سفارشی ساز وردپرس
  • الگوهای قابل استفاده مجدد و تم های نوه
  • پشتیبانی از کد کوتاه و ویجت
  • پشتیبانی از ترجمه
  • ویژگی‌های واردات و صادرات
  • ماژول های ویرایش اولیه و پیشرفته و غیره

افزونه Beaver Builder چگونه می تواند برای عملکرد صفحه فرود مفید باشد؟

مهمترین مزیت استفاده از Beaver Builder این واقعیت است که تمام محتوای تولید شده در این افزونه برای مشاهده موبایل بهینه شده است.

علاوه بر این، اگر زمانی تصمیم گرفتید این افزونه را حذف نصب کنید، بر محتوای ایجاد شده با استفاده از آن تأثیری نخواهد گذاشت. بنابراین، نگران طراحی مجدد چیزی یا جستجوی ابزارهای جدید بهینه سازی موبایل نباشید.

در نهایت، کاملاً با انواع تم های وردپرس مطابقت دارد و به شما امکان می دهد آنها را در کمترین زمان برای دستگاه های تلفن همراه تطبیق دهید. بر این اساس، از ناامیدی بازدیدکنندگان تلفن همراه شما جلوگیری می‌کند و به شما کمک می‌کند هم تجربه کاربری را بهبود ببخشید و هم عملکرد صفحه فرود را بهینه کنید.

اگر کار کردن با این افزونه خاص احساس راحتی نمی‌کنید، پیدا کردن یک افزونه متناسب با نیاز شما برای شما دشوار نیست. مهم نیست که Elementor، WP Bakery، یا یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز WordPress را انتخاب می کنید، چه مهم ترین مسئله این است که می توانید با کمترین تلاش یک صفحه فرود رضایت بخش برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

استراتژی 3: حذف عوامل حواس پرتی

d986d8add988d987 d8a8d987d8a8d988d8af d8b9d985d984daa9d8b1d8af d8b5d981d8add987 d981d8b1d988d8af d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1 6699a7fc11823

به‌جای فعال‌سازی پنجره‌های بازشو مزاحم که از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌تان می‌خواهند صفحه رسانه‌های اجتماعی شما را دوست داشته باشند یا محتوای شما را به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، باید بازدیدکنندگان خود را با محتوای جالب و به دنبال آن دکمه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی درگیر کنید.

به این ترتیب، نه تنها انگیزه واقعی آنها را برای اشتراک‌گذاری صفحه خود تحریک می‌کنید، بلکه حواس‌پرتی‌های چشمگیر را نیز حذف می‌کنید و از ترک آن‌ها جلوگیری می‌کنید.

افزونه رسانه اجتماعی مناسب برای از بین بردن حواس پرتی: پر رسانه اجتماعی

Social Media Feather Sharing Buttons Plugins for WordPress

Social Media Feather یک افزونه بسیار قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد با ارائه ویژگی های جذاب، از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید، از جمله:

  • اشتراک گذاری اجتماعی و دنبال کردن ویجت ها برای همه پست ها و صفحات شما؛
  • اشتراک گذاری و دنبال کردن در انواع رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، Reddit، Linkedin، Pinterest و غیره.
  • سفارشی‌سازی کامل برای عناوین، نشانی‌های اینترنتی و مجموعه‌های پوسته نمادهای اجتماعی؛
  • نشانک‌های اجتماعی بدون مزاحم حداقلی و غیره

چگونه می‌تواند از عملکرد صفحه فرود استفاده کند؟

علاوه بر اینکه سرعت صفحه فرود شما را کاهش نمی دهد و دکمه های رسانه های اجتماعی جذاب و در عین حال محجوب را ارائه می دهد که می توان آنها را به راحتی تنظیم کرد تا کاملاً متناسب با صفحه فرود شما باشد، ویجت های Social Media Feather را می توان در هر نقطه از وب سایت شما قرار داد.

این افزونه بر تجربه بازدیدکنندگان شما تأثیری نمی‌گذارد، مگر اینکه تصمیم بگیرند از نوار رسانه‌های اجتماعی برای لایک کردن و اشتراک‌گذاری محتوای شما یا دنبال کردن صفحه شما استفاده کنند. به این ترتیب این افزونه بهبود عملکرد صفحه فرود را تضمین می کند. علاوه بر این، چه چیزی آن را در مقایسه با سایر افزونه های رسانه اجتماعی WordPress با pop- گزینه ای هوشمندتر می کند. بالاها و بنرها این است که اغلب تمایل به افزایش نرخ پرش دارد.

استراتژی 4: بهینه سازی صفحات فرود برای موتورهای جستجو

ptimize Landing Pages for Search Engines

اگر هنوز از اهمیت بهینه سازی موتور جستجو آگاه نیستید، اجازه دهید چیزی از شما بپرسیم. آیا ترجیح می دهید یک صفحه فرود با ظاهر متوسط ​​در پنج نتیجه جستجوی اول داشته باشید یا یک وب سایت خارق العاده در صفحه پنجم لیست نتایج جستجو؟

ظاهراً، مهم نیست که صفحه فرود چقدر جذاب ساخته‌اید و محتوای آن چقدر جذاب است، اگر برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی نشده باشد، به احتمال زیاد با عملکرد بهینه‌اش بسیار فاصله دارد. بنابراین، بهینه سازی صفحه فرود خود برای موتورهای جستجو به معنای افزایش دید شما و کمک به بازدیدکنندگان بالقوه برای رسیدن سریعتر به صفحه فرود شما است.

افزونه مناسب برای بهینه سازی صفحه فرود برای موتورهای جستجو: Yoast SEO

Yoast SEO plugin

Yoast SEO که در دو نسخه رایگان و ممتاز موجود است، بهینه سازی محتوای خود را برای موتورهای جستجو برای شما آسان می کند، حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد این فرآیند ندارید. این یک افزونه بسیار راحت است که از ویژگی های فوق العاده مفیدی تشکیل شده است و نسخه رایگان آن شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی و عبارات کلیدی
  • توضیح گوگل با افزودن داده های schema.org به چه چیزی صفحه شما اشاره دارد
  • گزینه مانیتورینگ دستی تمام صفحات، به اطلاع شما در صورت نیاز به تغییرات در بهینه سازی
  • پیش نمایش Google صفحه شما و بررسی خوانایی بر اساس محاسبه امتیاز آسان خواندن Flesch
  • سازگاری با ویرایشگرهای کلاسیک و بلوک وردپرس و غیره.

در حالی که لزوماً به نسخه پریمیوم نیاز ندارید زیرا Yoast رایگان به شما امکان می دهد تمام اقدامات ضروری سئو را انجام دهید، اگر می خواهید دید خود و در نتیجه عملکرد صفحه فرود را بهبود ببخشید، می توانید نسخه پریمیوم را نیز انتخاب کنید. این یک سیستم حتی دقیق تر با ویژگی های فوق العاده اضافی و برخی از موارد پیشرفته تر ارائه می دهد.

چگونه Yoast SEO می تواند از عملکرد صفحه فرود بهره مند شود

به شما کمک می کند محتوای صفحه فرود استثنایی، هدفمند و بهینه شده برای کلمات کلیدی را ارائه دهید، Yoast SEO شانس شما را برای دیده شدن در میان نتایج جستجو افزایش می دهد. با در نظر گرفتن اینکه شامل یک تحلیل خوانایی پیشرفته است. که محتوای شما را جذاب‌تر می‌کند و در عین حال به شما کمک می‌کند پیوندهای داخلی را به بهترین نحو مدیریت کنید.

به دلیل بهینه سازی کامل محتوا، Yoast SEO به شما کمک می کند نه تنها صفحه فرود خود را برای مشتریان بالقوه قابل مشاهده تر کنید، بلکه بازدیدکنندگان را نیز جذب کرده و تبدیل ها را افزایش دهید.

استراتژی 5: پشتیبانی بلادرنگ برای افزایش تبدیل صفحه فرود

Real-Time Support To Boost Landing Page Conversions

پشتیبانی بلادرنگ یکی از عوامل ضروری برای موفقیت صفحه فرود شما است، زیرا می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه بازدیدکنندگان شما تأثیر بگذارد. یک افزونه چت زنده وردپرس که به خوبی توسعه یافته است، عملکرد صفحه فرود شما را به طور باور نکردنی به بیش از یک روش بهبود می بخشد.

  • گرفتن سرنخ‌ها که کمک فوری 24/7 ارائه می‌کنند
  • نرخ پرش را کاهش دهید و بازدیدکنندگان را تشویق به برداشتن گام بعدی کنید
  • حال و هوای دوستانه و قابل اعتمادی را ارائه دهید که باعث می شود بازدیدکنندگان احساس امنیت کنند و غیره.

بنابراین، عملاً، اگر چت زنده را به وردپرس اضافه کنید، شانس خود را برای ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد با بازدیدکنندگان صفحه فرود افزایش می‌دهید و به آنها کمک لازم را ارائه می‌دهید.

اما، هنگامی که تصمیم گرفتید چت زنده را به وردپرس اضافه کنید، باید هنگام انتخاب مراقب باشید گزینه درست. اگرچه تعداد زیادی ممکن است به شما اجازه دهند با بازدیدکنندگان وب سایت در تماس باشید، اما همه آنها تأثیر مثبتی بر عملکرد صفحه فرود شما ندارند.

افزونه چت زنده وردپرس برای افزایش تبدیل صفحه فرود: چت زنده ProProfs

ProProfs Live Chat

یک گزینه ProProfs Live Chat برای وردپرس است. به لطف رابط توسعه یافته بی عیب و نقص، تمام آنچه شما برای بهبود تجربه کاربری و بهینه سازی صفحه فرود خود نیاز دارید را دارد. اگر افزونه چت زنده ProProfs را نصب کنید برای وردپرس، به برخی از ویژگی های عالی دسترسی دارید، مانند:

  • نظارت بر رفتار بازدیدکنندگان در صفحه فرودتان به صورت هم‌زمان
  • ارائه پشتیبانی فعال از گپ بر اساس رفتار بازدیدکنندگان
  • پاسخ‌های آماده برای تعامل سریع‌تر و سیستم مسیریابی چت فوری
  • رتبه‌بندی چت، بازخورد، و نظارت اپراتورها برای اطمینان از کارایی بهینه
  • گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های جلسه چت با ارزش
  • پشتیبانی تلفن همراه و نرم افزار سازگار با یکپارچه سازی

با همه این امکانات، تعداد زیادی از راه‌ها را دریافت می‌کنید که از طریق آنها می‌توانید تجربه بازدیدکنندگان خود را شکل دهید، و در نتیجه، کارایی صفحه فرود خود را شکل دهید.

البته پلاگین های زیادی برای انتخاب در این طاقچه وجود دارد. برای مثال، 3CX Live Chat گزینه عالی دیگری خواهد بود. . تفاوت کلیدی در اینجا این است که 3CX بیشتر یک افزونه پشتیبانی سنتی و چت زنده است، بنابراین رفتار بازدیدکنندگان سایت را کنترل نمی کند و در عوض بر ناشناس بودن بازدیدکنندگان تأکید می کند. همچنین مزایای اضافه‌شده فرم‌های پیام آنلاین و آفلاین، گزارش‌های چت، سفارشی‌سازی‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

چگونه چت زنده برای وردپرس برای عملکرد صفحه فرود مفید است؟

چه Profs (یا پلاگین دیگری مانند 3CX) را انتخاب کنید سیستم چت زنده نشان دهنده یک سیستم پشتیبانی محجوب است که کاملاً به راحتی مشتری شماست.

در عین حال، مقرون به صرفه بودن سیستم پشتیبانی شما را افزایش می دهد. این کار نیاز به پشتیبانی ایمیل و تماس های تلفنی را از بین می برد.

همچنین، یک افزونه چت زنده به شما کمک می کند تا مشتریان خود را از خروج از وب سایت جلوگیری کنید. افزونه چت زنده وردپرس به اپراتورهای شما این امکان را می دهد که با بازدیدکنندگان در تماس باشند و فوراً به مشکلات آنها بپردازند. این رویکرد به طور قابل توجهی نرخ پرش را کاهش می دهد و فروش را افزایش می دهد.

در نهایت، بینش هایی را در مورد انواع مختلف تجزیه و تحلیل چت به شما ارائه می دهد. با دسترسی به چنین گزارش تحلیلی، اطلاعات دست اولی در مورد برداشت بازدیدکنندگان وب سایت خود دریافت می کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا سیستم پشتیبانی و عملکرد صفحه فرود خود را بهبود ببخشید.


همانطور که می بینید، اگر می خواهید تبدیل وب سایت را افزایش دهید و عملکرد صفحه فرود خود را به سطح بالاتری ببرید، باید روی بهبود تجربه کاربری کار کنید.

هنگامی که شروع به پیاده‌سازی معنی‌دار هر یک از استراتژی‌های فهرست‌شده کنید، بدون شک بهبودهایی در عملکرد وب‌سایت خود خواهید دید. با این حال، اگر می‌خواهید تجربه کاربری و عملکرد صفحه فرود خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید، پیشنهاد می‌کنیم تمام نکات ذکر شده را با هم ترکیب کنید. سپس از اثرات فوق العاده هم افزایی آنها لذت ببرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا